sobota, 27 grudnia 2008

Białystok - gejowe miasto?


Jak grom z jasnego nieba, spadła na nas informacja o tym, że oficjalne logo Białegostoku jest bardzo podobne do logo organizacji "The Lesbian, Gay and Transgender Community Center" działającej w Nowym Jorku od 1983 r. Autorem tegoż oto loga jest warszawsko - krakowska agencja Grupa Eskadra. Za samo logo zgarnęła 300 tysiaczków do tego 60 za hasło i kolejne 3 miliony za poprowadzenie kampanii w całym kraju. Jeżeli chcecie zacząć jakąś kampanię to unikajce w/w firmy. A Białystok niech teraz odkręca całą akcję, jak się wstydzili własnego herbu to teraz mają.
wredny_pismak

2 komentarze:

drf pisze...

w reklamie takie rzeczy się zdarzają, że to plagiat - nie wierzę a logo samo w sobie nie jest takie złe, poszukajcie w necie logotypu, który Eskadra zrobiła dla Śląska - to dopiero jest porażka... Założę się, że gdyby to białostockie logo było podobne do logotypu jakiegoś tam chińskiego stowarzyszenia matek karmiących itp., to nikt by się tym nie zainteresował. Jak informacja zawiera słowo gej, lesbijka, albo pedofil to czyta się przecież zdecydowanie lepiej. Nie ważne, że tak naprawdę "nic konkretnego nie wnosi".

Anonimowy pisze...

Oczywiście, że się z Tobą zgadzam, umieściłem informację jako ciekawostkę. Wiadomo, że wzmianka o osobach homoseksualnych jest bardziej nośna w naszym homofobicznym społeczeństwie (części dużej) i już widać efekty w mediach, bo lokalni politycy PiS-u zwracają reklamówki, kubeczki itp. bo to bee nosić coś takiego, toż to obraza. Co do plagiatu, nie jestem ekspertem, ale jak dla mnie podobieństwo znaczne, może to plagiat niezamierzony, twórca kiedyś widział i jakoś podświadomie popełnił plagiat, nie mnie to oceniać. Mnie bardziej śmieszy nie sama informacja, a skutki jakie za sobą pociągnęła, przewidywalne ale jak dla mnie śmieszne.
w_p