niedziela, 7 grudnia 2008

Noga z gazu!


To co ostatnimi czasy dzieje się na naszych drogach woła o pomstę do nieba, ciągle jakieś wypadki, korki i tak dalej. No nie ma tygodnia żeby nie było wiadomości o jakimś piracie i rekordzie prędkości lub co gorsza ofiarach wypadku (vide wypadek pod Lipskiem). Ja odczuwam to w sposób pośredni bo w niedziele po południu i w piątki wieczorami jeżdżę PKS-ami, trasą Augustów - Białystok i z powrotem. Od dwóch miesięcy nie ma praktycznie spokojnego kursu. Jak się ktoś na zakręcie śmierci w Szczebrze nie rozwali to gdzieś pod Sztabinem się rozbije. Najgorsze, że w większości wypadków to nasi miejscowi "miszczoffie kierownicy" są. Asy drogi myślą, że znają ją jak własną sławojkę i grzeją ile fabryka dała w ich "super" samochodach z drugiej/trzecie/czwartej ręki (niepotrzebne skreślić) sprowadzanych z zagranicy. Nie dalej jak w piątek koło Kolnicy rozbił się jeden taki as. Akurat jechałem do domu autobusem więc byłem na miejscu i widziałem co i jak. Dwóch debili wbiło się w TIR-a, który stał na poboczu. Oczywiście droga od 21:10 do praktycznie 03:00 nieprzejezdna. Ja miałem dobrze, bo zadzwoniłem do domu to rodzice do Kolnicy podjechali, a reszta? Siedźcie w autobusie do nie powiem czego. Z samochodu nie zostało, nic, rozwłóczony po asfalcie w promieniu 50 metrów, cud że kierowcy przeżyli. Jak widać stare prawdy ludowe mówią prawdę, rzeczywiście głupi mają szczęście. Dla tego chciałbym zaapelować LUDZIE ZWOLNIJCIE, to zaoszczędzicie nerwów mi i sobie życia. A jak już chcecie się gdzieś rozbić to na innej trasie niż Suwałki - Augustów - Białystok bo mi się autobus spóźni. Bo tak naprawdę to wcale mi większości tych co się rozbili nie jest żal. Czemu? Jak ktoś pędzi 200 km/h sam sobie winien. Szkoda tylko, że czasami wiozą ze sobą kogoś. A tak nawet by był pożytek bo zgodnie z teorią Darwina, słabsze geny z przyrody są eliminowane.
wredny_pismak
(zdjęcie chamsko i perfidnie zapożyczone z Augustów24, więc redaktorzy, ów sajta nie bijcie)

1 komentarz:

Czarkies. pisze...

byłam na nich w Białymstoku, są niesamowici. mam nadzieje ze w Augustowie znalezli kilku fanów takiej muzyki.