wtorek, 29 listopada 2011

Wernisaż Wiesława Osewskiego.

Wernisaż Wiesława Osewskiego, odbędzie się 2 grudnia 2011 roku o godzinie 18:00 w Miejskim Domu Kultury przy Rynku Zygmunta Augusta 9.

Urodziłem się 60 lat temu, w ubiegłym wieku w Augustowie. Nauki pobierałem
w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Supraślu. Studiowałem w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Gdańsku, na wydziałach: architektury wnętrz, malarstwai grafiki. I tak właśnie rysuję, maluję, robię grafiki. Mam za sobą ponad 100 wystaw okręgowych, ogólnopolskich, międzynarodowych, na których przyznano mi nagrody, medale i wyróżnienia. Moje prace znajdują się w muzeach: Gutenberga, Rimhild(Niemcy), w Milwaukee(USA), Gabrowie(Bułgaria), Hawanie(Kuba), Knoke Heist(Belgia), Forte del Marmi(Włochy), Moskwie(Rosja), Wilnie(Litwa), Strasburgu(Francja), a także w galeriach prywatnych w kraju i za granicą.
Mieszkam w Suwałkach. Uczyłem w tym mieście w klasach o kierunku plastycznym w I Liceum Ogólnokształcącym oraz w Studium Ekspresji Twórczej. Przez trzydzieści lat byłem redaktorem graficznym w "Krajobrazach" i innych czasopismach; ilustrowałem książki dla kilkunastu wydawnictw.

Brak komentarzy: