poniedziałek, 20 września 2010

Kali pisac z daleka.

Cieśc wredny i redakcja.
Tu Kali ja dawno nie pisiac, ale teraz nadrobic. Ja pisiac bo czytac, że u Was bogato i dobrze drogi robic. Ja u sibie w Burkina Faso tez drogi robić. To mi taka myśl że może robić u Was Polska. Ja lubic Polska i kobieta i amciu amciu. A drogi robic dobra. Mi podobac się u Was płacić czy robi czy nie. Jak nie robi nawet wiencej. Ja tak może budować i Wam ta obwodnica zbudować jak chceta. Albo te miliony wzionsc, że nie trzeba. Ja Wam zrobic droga, na dwa słonia, że one minonć się. Taka udeptana, dobra, że dobrze mułem, słoniem, osłem i furmankom Wy przejedzie. Bedzie jak trzeba i deszczy wytrzyma. Ja słyszec, że u Was trza dary starszyźnie plemienia GDDKiA złożyc by muc budowac, u Was to tradycja składania ofiary "posmarowania" zalatwiania zwie sie. Ja ma na zalatwienie, tszy świni, muła i dwa kobieta. Starczy?
My niedlugo przyjechac. Wy nas czekac, my zrobic dobra droga.
Kali

Brak komentarzy: