piątek, 20 marca 2009

Andrzej Chmielewski nowym szefem Samoobrony.

Andrzej Lepper przyjechał do Białegostoku i powiedział, a słowo jego ciałem się stało i inny Andrzej, nasz swojski Chmielewski został szefem regionalnym Samoobrony. Gratulujemy objęcia stanowiska. Widać nasz najsłynniejszy mulat wybaczył swemu synowi marnotrawnemu i przywrócił na łono partii powierzając trudne zadanie. Jednocześnie podano liczbę kandydatów starających się o miejsce w PE. Na tej liście również znajduje się nasza chluba. Ostatnio się zastanawiałem, czemu to nasz obrońca autostrady zrobił się taki aktywny praktycznie na każdym polu. Co prawda słabo się ostatnimi czasy orientuję w miejscowej polityce, ale zastanawiało mnie czemu pan Andrzej udziela się gdzie da. Autostrady, wiadomo Chmielewski, sejmiki, infrastruktura nawet ratownictwo medyczne. Myślałem, że trochę dał sobie na luz bo ponoć, takie plotki chodziły, zdrowie nie dopisywało. Teraz jednak widać czemu pan Chmielewski jest taki aktywny i łapie się za każde przynoszące jakieś korzyści inicjatywy. Tak więc przewiduje wzrost szumu wokół tego pana. Jeszcze więcej wywiadów we Współczesnej, akcji rozdzierania szat i obrony "interesów mieszkańców", wszak wybory już za pasem. Mam nadzieję, że nie będę się za jakiś czas bał zajrzeć do lodówki, bo kto wie może z niej wyskoczy pan Chmielewski.
wredny_pismak

Brak komentarzy: